Regulamin Strony

Regulamin Strony

Niniejszy Regulamin, jest Regulaminem o którym mowa w art. 8 Ustawy z
dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r.
Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów
sprzedaży w Serwisie, zgodnie z treścią innych ustaw, odpowiednio
regulujących ten obowiązek.
Serwis prowadzony jest przez Haliną Haiduk, prowadzącego działalność
gospodarczą pod nazwą: Halina Haiduk.
Wyłączne prawo do prowadzenia Serwisu ma wskazany powyżej podmiot,
który jest Właścicielem, Sprzedawcą oraz Administratorem Serwisu. W
przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontaktowanie się na poniższe
dane teleadresowe:
tel.: 662173357, e-mail: kramatadeusza@gmail.com

Stronami umów o świadczenie usług drogą elektroniczną są: Restauracja oraz Klient realizujący zamówienie w sklepe.

Sklep to Krama Tadeusza, UL. Freta 48, 00-227 WARSZAWA, PL, NIP: 1133079515, REGON
523821189

Klient to osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Klientem możebyć osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, ale nie ukończyła 18 lat w zakresie, w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa tj. w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.

Administrator Danych Osobowych to sklep, Krama Tadeusza, UL. Freta 48, 00-227 WARSZAWA, PL, NIP: 1133079515 REGON
523821189


Serwis działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz z
poszanowaniem dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym, w
szczególności mając na względzie standardy ecommerce w przedmiocie
jakości towarów oraz obsługi przeprowadzanych transakcji.
Definicje:
Regulamin – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami, informujący o
obowiązkach oraz uprawnieniach Stron Umowy,
Strona – stroną Umowy jest Klient lub Sprzedawca – w przypadku pojęcia
Strony – rozumie się Klienta oraz Sprzedawcę łącznie,
Umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z Klientem w ramach
zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez
jednoczesnej fizycznej obecności Stron, z wyłącznym wykorzystaniem
jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do
chwili zawarcia umowy włącznie,
Serwis – sklep internetowy dostępny pod adresem: https://kramatadeusza.pl/
Sprzedawca – sklep internetowy dostępny pod adresem: https://kramatadeusza.pl/
Klient– osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie
posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność
prawną, nabywająca produkty lub usługi za pośrednictwem Serwisu,
Konsument – osoba fizyczna nabywająca produkty lub usługi za
pośrednictwem Serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową,
Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Serwisu,
Konto – panel Użytkownika dostępny natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.
Panel dostępny po zalogowaniu się wyznaczonym, i przesłanym na adres
mailowy hasłem.
Forma płatności – forma zapłaty za zamówiony produkt lub usługę,
wybrana przez Klienta podczas składanego zamówienia oferowana przez
Serwis lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych z Serwisem w
innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy płatności,
Par. 1 Postanowienia Ogólne
Przedmiotem działalności Serwisu jest sprzedaż sprzedaż pamiątek, sprzedaż artykułów biurowych oraz świadczenie usług poligraficznych.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie
znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
– Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.
926 ze zm.).
Par. 2 Procedura składania zamówień i moment zawarcia umowy
Klient może składać zamówienia w serwisie 24 godziny na dobę 7 dni w
tygodniu poprzez stronę internetową https://kramatadeusza.pl/
Serwis prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak i poza
granicami kraju.
Informacje o produktach i usługach prezentowane na stronach
internetowych Serwisu stanowią informację handlową w rozumieniu
przepisów Kodeksu cywilnego.
Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego,
złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
W celu złożenia zamówienia Klient powinien skorzystać ze e-sklepu
dostępnego pod adresem https://kramatadeusza.pl/
Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za złożone.
Zamówienia złożone w w/w sposób są potwierdzane mailowo. Za chwilę
zawarcia umowy uznaje się więc wysłanie do Klienta informacji zwrotnej z
potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
W celu złożenia zamówienia Klient powinien dodać do Koszyka interesujący go Produkt, który zamierza kupić, przy czym dodanie produktu do Koszyka nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.Zakładka Koszyk umożliwia Klientowi zarządzanie zamawianymi Produktami poprzez  ich przeglądanie, dodawanie lub usuwanie z Koszyka oraz przeliczanie Należności.W celu złożenia zamówienia należy dodać do Koszyka wybrane przez siebie Produkty, określić rodzaj wysyłki i formę płatności, a następnie wybrać opcję „Zamawiam i płacę” oraz postępować zgodnie z dalszymi wskazówkami Sprzedającego.

Klient może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na Konto Klienta lub w przypadku nie dokonania Rejestracji, podając w formularzu zamówienia dane niezbędne do Realizacji zamówienia przez Sprzedającego.

Umowa zostanie zawarta z chwilą wysłania do Klienta na podany przez niego podczas składania zamówienia adres e-mail wiadomości zwrotnej Sprzedającego potwierdzającej złożenie i treść złożonego przez Klienta zamówienia.

Wraz z wiadomością określoną w ust. 9 powyżej Klient otrzyma też informacje, o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

Zamówiony Produkt dostarczony zostanie na adres Klienta wskazany podczas Rejestracji lub w formularzu zamówienia. Klient może również wybrać inny adres dostawy Produktu lub odebrać zamówiony Produkt w Salonie.

W zamówieniu Klient może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia faktury VAT, jeżeli żąda wystawienia faktury VAT.

Realizacja zamówienia następuje przeważnie w terminie do 3 dni licząc od daty złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty/wysłania potwierdzenia o dokonanej wpłacie


    Par. 3 Płatności
    Wszystkie ceny prezentowane w Serwisie są cenami brutto, wyrażonymi w
    złotych polskich, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT), określony
    odrębnymi przepisami.
    Serwis przewiduje następujące rodzaje płatności:
    a) Płatność on-line poprzez serwis Dotpay
    b) Przelew bankowy
    c) PayPal
    Klient dokonuje zamówienia według cen obowiązujących w chwili złożenia
    zamówienia.
    Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Postanowienie to nie dotyczy
    zamówień już realizowanych.
    Par. 4 Procedura Reklamacyjna
    Wszelkie reklamacje związane ze świadczeniem za pośrednictwem Serwisu
    Usług oraz pytania dotyczące użytkowania Serwisu należy składać na adres
    poczty elektronicznej: kramatadeusza@gmail.com

    Prawidłowo złożona reklamacja
    powinna, co najmniej zawierać oznaczenie Klienta (imię, nazwisko, adres
    zamieszkania, adres poczty elektronicznej, telefon kontaktowy), opis
    reklamowanego faktu lub usługi.
    W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają
    uzupełnienia, Usługodawca zwraca się, przed rozpatrzeniem reklamacji, do
    składającego reklamację o jej uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych
    wyjaśnień przez Serwis przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.
    W przypadku umów zawieranych z Konsumentami, Serwis ponosi
    odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556
    i kolejnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne (rękojmia).
    Serwis w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia
    Konsumenta. W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał
    oświadczenie lub żądanie Konsumenta za uzasadnione.
    Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany usługi albo złożył
    oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być
    obniżona, a Serwis nie ustosunkował się do tego żądania w terminie
    czternastu dni, uważa się, za żądanie to uznał za uzasadnione
    W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie
    konsumentami, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego,
    odpowiedzialność Serwisu z tytułu rękojmi jest wyłączona.
    Par. 5 Odstąpienie od umowy, zakończenie korzystania
    Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który
    zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i
    bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz
    35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na
    piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu
    umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia
    przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną lub
    na adres do doręczeń.
    Oświadczenie może zostać złożone na formularzu który stanowi Załącznik
    do niniejszego Regulaminu.
    Użytkownik może w dowolnym czasie zrezygnować z korzystania z Serwisu.
    Sprzedawca zastrzega sobie prawo zawieszenia, w dowolnym momencie i z
    dowolnych przyczyn, działalności Serwisu, jak również prawo do modyfikacji
    lub zakończenia świadczenia za jego pośrednictwem Usług.
    Par. 6 Wymagania Techniczne oraz informacja o plikach cookies
    Zalecane wymagania techniczne współpracy z systemem
    teleinformatycznym to: komputer z dostępem do Internetu, dostęp do
    poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa.
    Serwis korzysta z technologii plików cookies. Pliki cookies (zwane również tzw.
    „ciasteczka „) stanowią dane informatyczne, a w szczególności pliki
    tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i
    są przeznaczone do korzystania ze strony internetowej Serwisu.
    Pliki wskazane w pkt 1 pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i
    odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego
    indywidualnych preferencji.
    W ramach Serwisu stosowane są różne rodzaje plików cookies, którymi są:
    Cookies stałe, to pliki cookies, których okres przechowywania na urządzeniu
    końcowym trwa przez czas określony w parametrach danego pliku lub do
    momentu samodzielnego usunięcia plików cookies przez Użytkownika.
    Cookies tymczasowe, to pliki cookies, które są usuwane w momencie
    zakończenia tzw. sesji, tj. wylogowania się ze strony www, opuszczenia strony
    www lub zamknięcia przeglądarki internetowej, która wyświetla stronę www.
    Cookies własne, to pliki cookies umieszczone na stronie www przez
    właściciela. Cookies zewnętrzne, to pliki cookies umieszczone na stronie
    www przez podmioty zewnętrzne, np. do prowadzenia anonimowych
    statystyk przez Google Analytics.
    W celu zmiany ustawień Polityki Cookies należy zmienić ustawienia
    przeglądarki.
    Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików
    Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych
    przeglądarkach internetowych, dostępne są w dziale pomocy przeglądarki
    internetowej.

    Par. 7 Prawo odstąpienia od umowy

    1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie (wiadomość informacyjną o odstąpieniu od umowy) drogą elektroniczną na adres agata@make-it-easy.pl w terminie 14 dni.
    2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
    3. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
    4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
    5.Konsument nie ma prawa do odstąpienia od umowy w przypadku kiedy przedmiot umowy (zakupiony produkt w Sklepie www.make-it-easy.pl) uległ zniszczeniu z winy konsumenta.
    6. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    7. Sprzedawca nie zwraca kosztów wysyłki, a tylko reklamowanego produktu.
    8. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
    9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.
    10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
    a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
    12. Konsument może odstąpić od umowy wedle powyższych zasad tylko z dowodem zakupu tj. paragonem. Jeśli dowodem zakupu jest faktura VAT, klient ma obowiązek wpisać na formularzu zwrotu numer faktury VAT). W przypadku niedostarczenia przez klienta dowodu zakupu lub numeru wskazanego dokumentu, Sprzedawca nie ma obowiązku zwrócić kosztów zakupionego towaru.


    Par. 8 Postanowienia Końcowe
    Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w treściach
    znajdujących się w Serwisie oraz do ewentualnych zmian w cenniku usług oferowanych za pośrednictwem Serwisu, w zależności od
    zmieniających się uśrednionych stawek rynkowych.
    Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    a) jakiekolwiek szkody spowodowane naruszeniem przez Użytkowników – w
    związku z korzystaniem z Serwisu – praw osób trzecich;
    b) szkody powstałe w następstwie zakłóceń w działaniu Serwisu lub jego
    niedostępności, spowodowanych przyczynami niezależnymi od
    Usługodawcy lub które nastąpiły wskutek zdarzeń, którym Usługodawca nie
    był w stanie zapobiec;
    c) jakiekolwiek inne szkody spowodowane nieprzestrzeganiem przez
    Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu.
    Zmiana treści niniejszego Regulaminu może nastąpić po uprzednim
    poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie
    później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.
    Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji
    Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
    Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest
    Konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie
    z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
    Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest
    konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze
    względu na siedzibę Serwisu.
    Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
    a) telefon: 662173357
    b) email: kramatadeusza@gmail.com pisemnie na adres: https://kramatadeusza.pl/.
    Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za
    pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Serwisu.
    Wszelkie materiały znajdujące się w Serwisie stanowią przedmiot prawa
    autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i
    rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela Serwisu jest zabronione.
    Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 26.10.2023.
    Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego
    załatwienia sprawy poprzez:
    a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
    b) mediację
    c) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
    d) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji
    Konsumentów korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707.

    Shopping Cart